Log in

FAQ

1. Ile wynosi koszt dostarczenia zamówionego produktu?

Koszt wysyłki zależny jest od metody dostawy. Minimum - 15zł maksimum 29,99 zł.

2. Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z obowiązującym prawem towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty ostąpienia od umowy. Odstąpienie od umowy może nastąpić w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia.

3. Czy można wymienić zakupiony produkt?

Towar, który Państwu nie odpowiada, prosimy odesłać do siedziby naszej firmy. W takim przypadku gwarantujemy zwrot gotówki na Państwa konto. Jeśli zechcą Państwo zamówić daną pozycję w innym kolorze lub rozmiarze, prosimy złożyć nowe zamówienie.

4. Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?

Czas oczekiwania na przesyłkę = czas realizacji zamówienia + czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez pocztę lub kuriera.

Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz świąt.

Gwarantujemy wysłanie przesyłki w przeciągu 1-2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku wyboru formy płatności - pobranie) lub od momentu zaksięgowania wpłaty. Nasze zamówienia są w 95% wysyłane w przeciągu 24h.

5. Jaki jest sposób zapłaty za przesyłkę?

Możliwa jest wpłata na konto bankowe, przy zużyciu karty oraz poprzez szybkie przelewy bankowe DOTPAY

6. Czy można składać zamówienia przez telefon?

Obecnej niestety nie

7. W jaki sposób mogę otrzymać zwrot gotówki, jeśli chce zwrócić zakupiony towar?

Zworty wysyłamy przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto.

8. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?

Tak, istnieje taka możliwość. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy składaniu zamówienia, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu. Pamiętaj o podaniu pełnych danych firmy wraz z numerem NIP.

9. Czy istnieje możliwość dokonania poprawki w złożonym zamówieniu?

Do momentu przekazania zamówienia do realizacji klient może anulować lub zmienić zamówienie. W przypadku przekazania zamówienia do realizacji , zostaje ono automatycznie przekazane do magazynu. W związku z tym nie ma możliwości wprowadzenia w nim żadnych zmian.

10. Co zrobić, jeśli dana rzecz mi się spodobała ale nie wiem jaki rozmiar wybrać?

Prosimy zmierzyć obwód klatki piersiowej, talii oraz bioder i dopasować do rozmiaru ubrania.

11. Czy otrzymam potwierdzenie złożenia zamówienia i informacje o stanie jego realizacji, nadania, czy też zaksięgowania płaności za przesyłkę?

Wszelkie informacje o zmianach statusów realizacji zamówienia tj. potwierdzenie złożenie zamówienia, zaksięgowanie wpłaty, przekazanie zamówienia do realizacji oraz nadanie zamówienia są wysyłane automatycznie przez system na podany podczas rejestracji adres e-mail. Stan realizacji zamówienia można również sprawdzić po zalogowaniu do sklepu.

12. Nie wiem jakie jest moje hasło do logowania, czy mogę je odzyskać?

Tak, można to zrobić wybierając opcję przypomnji hasło.

13. Czy prowadzicie Państwo sprzedaż wyłącznie przez internet, czy też można odebrać przesyłkę osobiście?

SKINOG.pl sklepem internetowym. Sprzedaż naszych produktów odbywa się wyłącznie drogą wysyłkową, dlatego też nie ma możliwości odebrania przesyłki bezpośrednio w siedzibie naszej firmy.

14. Czy można zamówić produkt, którego kolor lub rozmiar jest niedostępny na stronie?

Na stronie sklepu znajdują się aktualne produkty w rozmiarach i kolorach dostępnych w sprzedaży. Jeśli jakiś produkt nie występuje na stronie w danym kolorze lub rozmiarze jest on na chwilę obecną niedostępny w magazynie. Towary w naszym sklepie są na bieżąco aktualizowane wiec jest możliwość pojawienia sie w sprzedaży nieobecnego produktu.

15. Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje zamieszone na naszej stronie, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie aktualizowane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na stronie sklepu są aktualne i ostateczne. Na stronie dostępna jest osobna kategoria "Promocje" w której znajdują sie aktualnie przecenione produkty.

16. Czy mogę w formularzu zamówienia podać inny adres do wysyłki zamówienia – np. do pracy czy do innej osoby?

Tak. Przesyłka może być wysłana pod adres inny niż adres Zamawiającego. Należy wtedy w formularzu zamówienia w opcji „Adres dostawy” podać dane osoby, która ma otrzymać paczkę.

17. Czy można sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Tak takie informacje są stale dostępne po zalogowaniu do sklepu. Dodatkowo Klient jest informowany drogą mailową o zmianie statusu zamówienia, np. gdy zamówienie zostało przekazane do realizacji, została zaksięgowana wpłaty lub też zamówienie zostało wysłane. 

18. Czy można połączyć dwa zamówienia?

Tak, ale w przypadku, gdy pierwsze zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Wówczas oba zamówienia wysyłamy jednocześnie (w jednej paczce) i pobieramy opłatę za przesyłkę tylko raz.

 

Log in or Sign up